Claus Skytte

partner, WeLovePeople

Claus Skytte er blandt Danmarks mest prisvindende tekstforfattere. Efter 18 år i reklamebranchen stiftede han for to år siden We Love People, der laver branded pop-kultur under parolen ”Turning Target Groups into Audience”. Claus Skytte har bl.a. stået bag relanceringen af Blå Kings og været bagmanden til Orange's kampagner med ’Gå MMS amok!’. Han har skrevet kortfilm, teaterstykker og tekster til bl.a. Søren Rasteds album ’Lazyboy tv’.

More on Claus Skytte

  • We Love People
  • Meet Claus Skytte on

  • K Forum
  • Twitter
  • Facebook
  • About the session

    Branded borger
    – målgruppe eller publikum?

    DR lancerer til foråret en helt ny programserie med Jens Blauenfeldt under titlen ’DR gør det selv’, finansieret og udviklet i samarbejde med landets førende byggemarkedskæde, Silvan.

    PANEL: Lars Grarup (DK), mediedirektør, DR // Keld Strudahl (DK), Marketing Director, Carlsberg // Claus Skytte (DK), partner, WeLovePeople
    MODERATOR: Morten Remmer (DK), direktør, Relate

    Er ovenstående scenario realistisk eller det rene vanvid? I denne paneldebat kridter vi banen op og stiller skarpt på nogle af de spørgsmål, som rejser sig, når man taler om branded content.
    I Danmark beskytter vi i dag forbrugerne mod branded content, men er det nødvendigt, og mærker vi overhovedet forskel? Hvad sker der med indholdet og kunsten, når den leger sammen med kommercielle sponsorer og interesser? Og hvad betyder det egentligt for mediebranchen, når stærke brands begynder at agere medievirksomhed? Dette er nogle af de spørgsmål, som panelets deltagere vil kaste sig over.

    Tweets from: @
    Search for @
    Twitter search for: Claus Skytte