Niels Folmann

Adm. Direktør i reklamebureauet BBDO

More on Niels Folmann

  • BBDO
  • Kender du typen?
  • Meet Niels Folmann on

  • Plaxo
  • About the session

    Unge brugere og nye medier

    Kort, konkret og konsekvent

    DJ: Le Gammeltoft (DK), DJ og radiovært, DR
    TALERE: Carsten Andreasen (DK), medieforsker, DR // Christian Badse (DK), interaktiv producer // Christina Nordvang Jensen (DK), 3.G på Espergærde Gymnasium // Kirstine Vinderskov (DK), medieanalytiker, Den Grafiske Højskole // Niels Folmann (DK), adm. direktør, BBDO // Søren Østergaard (DK), forfatter og ungdomsforsker
    MODERATOR: Anders Høeg Nissen (DK), vært på P1-programmet ’Harddisken’, DR
    KREATIV SUPPORT: Jørn Nielsen (DK), art director, Gorm Larsen og Partners

    Det er kort: 6 talere på 45 minutter.
    Det er konkret: Unge brugere og nye medier.
    Det er konsekvent: 20 slides x 20 sekunder x 6 talere.

    Emnet ‘Unge og nye medier’ kan angribes fra mange vinkler. Her får du seks særligt udvalgte; serveret i tapas-størrelse. Talerne spænder fra udvikleren til forskeren til teenageren, så vær forberedt på en gryderetsoplevelse balancerende på grænsen til det vanvittige.

    PRODUCERE: Sofie Scheutz, medieforsker, DR // Rasmus Groes Thomsen, innovationskonsulent, DR

    Twitter search for: Niels Folmann