Rasmus Bech Hansen

CEO, Kontrapunkt

Rasmus Bech Hansen er leder i Kontrapunkt – en af Skandinaviens største designvirksomheder. Han er brandrådgiver for bl.a. IKEA, Carlsberg og Novo Nordisk og har desuden arbejdet for Forrester Research i Boston og været spindoktor for kulturministeren. Rasmus Bech Hansen er uddannet fra Harvard University i USA.

More on Rasmus Bech Hansen

  • ARTIKEL: Den gode forretning
  • Kontrapunkt
  • Meet Rasmus Bech Hansen on

  • Twitter
  • Facebook
  • About the session

    Branding på nettet stiller nye krav – Danske mediehuses fejltagelse

    Bliv klogere på, hvordan du baner vejen til succesfuld online branding.

    SPEAKER: Rasmus Bech Hansen (DK), CEO, Kontrapunkt
    MODERATOR: Tim Frank Andersen (DK), direktør, In2Media

    At positionere sit brand online skaber helt nye udfordringer for mediehusene end tidligere og ifølge Rasmus Bech Hansen kan danske medievirksomheder lære meget af marketingfrontløbere som Procter & Gamble, der i dag arbejder strategisk med deres varemærkeporteføljer.

    I denne session trækker Rasmus Bech Hansen bl.a. på erfaringerne fra amerikanske virksomheder, som viser, at man må tage et grundlæggende opgør med idéen om at kunne markedsføre et brand ens på alle medieplatforme, hvis man vil skabe et stærkt online brand.

    Tweets from: @
    Search for @
    Twitter search for: Rasmus Bech Hansen