Pål Thore Krosby

adm. direktør, Aller Press

Pål Thore Krosby har været direktør i Aller Press siden 2001. Inden var han direktør i radiokoncernen Radio 1 Norge A/S. Pål har fra sin start i Aller Press stået i spidsen for en omfattende udvikling af virksomheden, der fortsætter med planer om bl.a. at investere offensivt i nye digitale områder. Det overordnede mål for Pål Thore Krosby er at forandre Aller Press fra at være et traditionelt bladhus til at blive et moderne mediehus. Nøglen til dette er i følge Pål at engagere og involvere både ledere og medarbejderne til at bidrage aktivt og til at tage ejerskab for udviklingen.

More on Pål Thore Krosby

  • Aller
  • Meet Pål Thore Krosby on

  • LinkedIn
  • About the session

    Mediestratego

    Hvem står tilbage i morgendagens medie-stoledans?

    PANEL: Kenneth Plummer (DK), generaldirektør, DR // Per Mikael Jensen (DK), fritstillet adm. direktør, TV 2, og CEO, Metro International // Morten Wagner (DK), medstifter og marketingsdirektør, Freeway // Pål Thore Krosby (N), adm. direktør, Aller Press
    MODERATOR: Troels Mylenberg, leder, Center for Journalistik, SDU

    Printmedierne udfordrer tv på levende billeder samtidig med de poster millioner i online-mediernes nyhedsmarked. De traditionelle broadcastvirksomheder, DR og TV 2, rykker stadig flere aktiviteter over på de nye medier, og alle sukker efter at udnytte de nye muligheder i online-fællesskaber.

    I denne session får du mulighed for at høre hvordan forvirringen ser ud fra toppen, når mediebosserne kommer frem med deres visioner, drømme og skræmmebilleder i en ny medievirkelighed.

    Er de nye medier en gave eller en trussel for medievirksomhederne? Hvad er det for en fremtid bosserne ser for sig selv og hinanden, og hvem står bedst rustet til at udnytte de nye muligheder?

    Twitter search for: Pål Thore Krosby