@everybody – Den kvidrende megafon [2009]
Twitter er på alles læber, men kan det også bruges som professionelt værktøj til digital branding?
PANEL: Astrid Haug (DK) forfatter & pressechef, Københavns Kommune // Natasha Friis Saxberg (DK) forfatter & partner, Webcom // Niels Hartvig (DK) stifter & softwaredesigner, Umbraco // Per Vers (DK) rapper
MODERATOR: Henrik Føhns (DK) journalist & radiovært, DR
TWITTERSONGS: Niels Hartvig & Per Ploug Hansen
Dit budskab må maks. have 140 anslag. Alligevel er Twitter den hurtigst voksende service på nettet. Hvorfor har en så simpel tjeneste så stor gennemslagskraft? Hør fra landets twitterkyndige, hvordan mediet kan skabe værdi for din virksomhed. Lær hvordan politikere, kunstnere og organisationer med fordel kan tweete sine budskaber. Og så kan du selv deltage i skabelsen af et interaktivt musikværk skabt udelukkende af tweets!
Related:
BLOGINDLÆG af Astrid Haug: ‘Poeten, praktikanten og den indfødte på Twitter’