Lars Bastholm

Chief Digital Creative Officer, Ogilvy N.A.

LARS BASTHOLM has worked in the interactive marketing industry for over 12 years. As the Chief Jury Member for the 2009 Cannes Cyber Lions, Bastholm is one of the most highly recognized digital creative executives in the industry. In April 2009, Bastholm joined Ogilvy North America in a specially created role as Chief Digital Creative Officer with responsibility for Ogilvy's digital creative work.

Meet Lars Bastholm on

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • About the session

    Hvem skal lave fremtidens reklamer? [2009]

    …og hvordan ser de ud i en tid, hvor medieudbuddet eksploderer og brugerne spredes for alle vinde?

    PANEL: Joachim Fasting Rubow (DK) marketingdirektør, Danske Bank // Lars Bastholm (DK) Chief Digital Creative Officer, Ogilvy N.A. // Lars Bo Jeppesen (DK) CEO, Aegis Media Danmark // Steen Halbye (DK) bestyrelsesmedlem, Halbye Kaag JWT
    MODERATOR: Tim Frank Andersen (DK) adm. direktør, Brandzation

    Der finder en markant brancheglidning sted mellem aktørerne inden for reklame- og markedsføring. Det er der mange årsager til: ændret adfærd hos brugerne, den økonomiske krise, skiftet fra analoge til digitale medier og et øget krav om målbarhed. Bliver verden nogensinde den samme igen eller vil konkurrencebilledet for altid have ændret sig? Hvem bliver vinderne og hvem trækker det korte strå? Deltag i diskussionen mellem nogle af de største aktører fra de forskellige marketingslejre.

    More on this topic:
    Bureaubiz.dk: Om få år bruger Danske Bank ikke danske bureauer [sept. 2009]

    Tweets from: @Bastholm
    Search for @Bastholm
    Twitter search for: Lars Bastholm