Lars Bastholm

kreativ direktør, AKQA

Lars Bastholm har været kreativ direktør hos AKQA siden 2004 og har mere end 12 års erfaring inden for interaktiv markedsføring. Han har tidligere startet Grey Interactive i Skandinavien og har været kreativ direktør hos københavnske Framfab, hvor han arbejdede med nogle af verdens førende brands som Nike, LEGO og Carlsberg. Hos AKQA arbejder han med brands som Coca-Cola og Smirnoff og kan bryste sig af flere internationale priser, heriblandt 3 Cannes Cyber Lions Grand Prix.

More on Lars Bastholm

  • Blog
  • AKQA
  • Meet Lars Bastholm on

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • video
  • About the session

    Fremtidens digitale markedsføring

    Få et indblik i hvordan nogle af verdens største brands laver nyskabende markedsføring på digitale platforme.

    OPLÆGSHOLDER: Lars Bastholm (DK), Kreativ Direktør, AKQA

    I denne session vil den prisvindende reklamedirektør, Lars Bastholm, indvie os i, hvordan man får fremtidens forbrugere i tale igennem digitale medier, og hvordan brands som Nike, Burger King og Diesel har lavet kampagner, der på nye engagererende måder involverer forbrugeren. Få en tour de Bastholm og se eksempler på vellykkede digitale kampagner.

    Tweets from: @bastholm
    Search for @bastholm
    Twitter search for: Lars Bastholm