Joachim Fasting Rubow

marketingdirektør, Danske Bank

JOACHIM FASTING RUBOW har siden 2006 været ansat som koncernmarketingdirektør i Danske Bank. Han har arbejdet i reklamebranchen siden 1997, hvor han kom til reklamebureauet DDB. Udgangspunktet var strategisk planning, først på reklamebureauet, siden i Bernbach Consulting. Senere blev han ansat på det europæiske team for DDB Worldwides digitale enhed, Tribal DDB. I perioden fra 2002-2006 var Joachim Fasting Rubow chef for strategisk planning hos DDB i Danmark.

Meet Joachim Fasting Rubow on

  • LinkedIn
  • About the session

    Hvem skal lave fremtidens reklamer? [2009]

    …og hvordan ser de ud i en tid, hvor medieudbuddet eksploderer og brugerne spredes for alle vinde?

    PANEL: Joachim Fasting Rubow (DK) marketingdirektør, Danske Bank // Lars Bastholm (DK) Chief Digital Creative Officer, Ogilvy N.A. // Lars Bo Jeppesen (DK) CEO, Aegis Media Danmark // Steen Halbye (DK) bestyrelsesmedlem, Halbye Kaag JWT
    MODERATOR: Tim Frank Andersen (DK) adm. direktør, Brandzation

    Der finder en markant brancheglidning sted mellem aktørerne inden for reklame- og markedsføring. Det er der mange årsager til: ændret adfærd hos brugerne, den økonomiske krise, skiftet fra analoge til digitale medier og et øget krav om målbarhed. Bliver verden nogensinde den samme igen eller vil konkurrencebilledet for altid have ændret sig? Hvem bliver vinderne og hvem trækker det korte strå? Deltag i diskussionen mellem nogle af de største aktører fra de forskellige marketingslejre.

    More on this topic:
    Bureaubiz.dk: Om få år bruger Danske Bank ikke danske bureauer [sept. 2009]

    Search for Joachim+Rubow
    Search for Danske Bank