Jan Godsk

Branded Content Manager, MindShare/Performance

Jan Godsk har arbejdet med reklame hos flere forskellige bureauer som Art Director før han gik selvstændig og oprettede sit eget firma Ideatakeaway. I firmaet bistod han produktionsselskaber, medie- og reklamefirmaer med at skabe nye koncepter og indhold. I dag er han tilknyttet MindShare som Branded Content specialist.

More on Jan Godsk

  • Mindshare
  • Meet Jan Godsk on

  • K Forum
  • LinkedIn
  • TAGGED WITH: ,

    About the session

    Branded Content – en visuel tour

    Tag med på en tour de force igennem Branded Content. To ord, som længe har eksisteret i udlandet, og som også nu er begyndt at snige sig ind over de danske markedsføringsgrænser og dermed får
    mere og mere opmærksomhed. Jan Godsk vil her give dig et visuelt indblik i, hvor bredt Branded Content egentligt kan favne. Fra dokumentar-genren til Brand Channels. I denne session vil du bl.a.
    også få viden om, hvordan annoncører og tv-stationer med fordel kan arbejde sammen.

    Twitter search for: Jan Godsk