Hvem skal lave fremtidens reklamer? [2009]
…og hvordan ser de ud i en tid, hvor medieudbuddet eksploderer og brugerne spredes for alle vinde?
PANEL: Joachim Fasting Rubow (DK) marketingdirektør, Danske Bank // Lars Bastholm (DK) Chief Digital Creative Officer, Ogilvy N.A. // Lars Bo Jeppesen (DK) CEO, Aegis Media Danmark // Steen Halbye (DK) bestyrelsesmedlem, Halbye Kaag JWT
MODERATOR: Tim Frank Andersen (DK) adm. direktør, Brandzation
Der finder en markant brancheglidning sted mellem aktørerne inden for reklame- og markedsføring. Det er der mange årsager til: ændret adfærd hos brugerne, den økonomiske krise, skiftet fra analoge til digitale medier og et øget krav om målbarhed. Bliver verden nogensinde den samme igen eller vil konkurrencebilledet for altid have ændret sig? Hvem bliver vinderne og hvem trækker det korte strå? Deltag i diskussionen mellem nogle af de største aktører fra de forskellige marketingslejre.
More on this topic:
Bureaubiz.dk: Om få år bruger Danske Bank ikke danske bureauer [sept. 2009]